Bella – amerikaanse stafford Bella moest enige tijd shoppen voor ze onderdak vond. De dierenbescherming verwees Bella naar ons door. Vanwege de spoed die er inmiddels achter Bella haar plaatsing zat, haar eigenaar ligt in het ziekenhuis en de verzorger van Bella bleek dusdanig allergisch te zijn dat als er niet met spoed een oplossing kwam ook hij op de IC zou komen te liggen. Hierdoor namen wij tegen de normale procedure in genoegen met de controle 1 dag voor plaatsing hier bij een dierenziekenhuis hier in de buurt. Deze had haar goed gekeurd. Helaas hebben zij een ruim 1 kilo zware tumor over het hoofd gezien. Toen wij Bella na enkele dagen hier bij onze dierenarts brachten voor een keuring en overleg wat er met de tweeslachtigheid van Bella moest gebeuren kwam de tumor al snel aan het licht. Niets doen betekende voor Bella inwendig doodbloeden, een spoed operatie redde haar leven. Bella is een vrolijke frans die bij haar eigenaar lekker mee at met zijn eten. Ze schooit netjes maar verwacht eigenlijk wel dat je al je eten met haar deelt. Bella kan hier prima met de andere honden, houd van rennen in het bos en racen door het water van de beek. Dit heeft ze dus maar 2 dagen kunnen doen voor haar operatie. En na al die avonturen houdt ze van lekker luieren op haar kussen. Op dit moment kan Bella nog niet mee met een nieuwe eigenaar. Bella haar wond moet eerst goed dicht zijn.