Boaz , mix boxer/ stafford is via Nienke Oort van Verhuisdieren bij ons gekomen. Boaz zwierf met zijn vorige bazinnetje op straat. Zij had geen geld meer voor zijn eten. Het plaatselijke asiel hielp hem niet aan onderdak. Wij, Stg. Alert hondenopvang- en trainingscentrum namen hem over, ook al zagen wij in één oogopslag dat de dierenarts die hem gezond verklaarde het eea had verzwegen. Wij lapten hem op. Ongeveer zijn hele linkerzijde is geopereerd, allerlei bulten zijn weg gehaald, mega ontstoken oren zijn behandeld, een rotte afgebroken kies verwijderd. Zo ongeveer onze duurste Alerthond ( voor ons; niet voor de nieuw baas) maar ook hij verdient het. Een eigen plekje. Kortom hij is als nieuw. En zo voelt hij zich ook! Qua leeftijd is hij niet meer piepjong. Maar dat betekent ons inziens niet dat hij geen nieuw mandje zou kunnen krijgen. Boaz kan prima met teven. Hij houdt van wandelen. Gaat graag mee in de auto. Kan een tijdje alleen zijn. Wij weten niet in hoeverre hij kleine kinderen is gewent dus wij plaatsen hem niet bij kinderen jonger dan 10 jaar. Boaz blaft om bezoek aan te kondigen.
Mag hij na 10 jaar overleven, nog een tijdje genieten van een warme mand, aaien over zijn bol, lange wandelingen en goed eten? Helaas zit hij bij niet ons in huis omdat we bom en bom vol zitten. Hij zit in pension. Niet ideaal, maar hij geniet van elke aai, ieder contact, elke wandeling.
Wij gunnen hem zoveel. Jij ook? Deel dan ajb zijn contactadvertentie en laten wij er met zijn allen nog een keigave Boaztijd van maken. Boaz staat bij ons nog op op de Royal Canin hypoallergenic brokken ivm zijn oor ontstekingen.