Vrijwilliger Bestuursfunctie met de portefeuille voor het werven van fondsen en sponsors.

Heb jij een groot hart voor dieren en honden in het bijzonder?
Heb je ervaring met het aanschrijven van fondsen en of sponsors of lijkt je dat een uitdaging?
Dan kun je ons team goed versterken.

Ons team bestaat uit een bestuur van 3 mensen en daarnaast nog ongeveer 15 vrijwilligers. Wij houden ons allemaal, op de één of andere manier, in onze vrije tijd bezig met honden die we een tweede kans gunnen. Honden die om diverse redenen niet meer bij de huidige baasjes kunnen blijven en waarmee we aan het werk gaan om ze toch weer een fijn nieuw huis te bieden.

Honden opvangen, dingen bijleren of soms medisch beter maken kost veel geld. Om dit allemaal op grotere schaal te kunnen doen willen we graag fondsen en sponsors werven.

Wat verwachten we van je:

Zelfstandigheid.
Integriteit
Je wordt het visitekaartje van onze stichting.
Inzet 3 uur per maand. (is de inschatting)

Wat krijg je er voor terug:

Een heleboel dankbare honden en nieuwe eigenaren.
Een gezellige groep vrijwilligers die allemaal de zelfde passie en drive hebben met honden.
Leuke ervaring op allerlei gebied. Zeker als het gaat om gedrag en rassen van honden.

Wil je meer over onze stichting weten? Kijk dan op onze website: stichtingalert.nl
Wil je meer over de ze vacature weten? Neem dan contact op met Edith Hulshof: edith@stichtingalert.nl

Vrijwilliger bestuursfunctie het liefst met marketing affiniteit.

Heb jij een groot hart voor dieren en honden in het bijzonder?
Heb je ervaring met marketing/ commercie of lijkt je dat een uitdaging?
Dan kun je ons team goed versterken.

Honden opvangen, dingen bijleren of soms medisch beter maken kost veel geld. Om dit allemaal op grotere schaal te kunnen doen zoeken we iemand die ons bestuur kan versterken.

Wat verwachten we van je:

Enthousiasme
Samenwerken in teamverband
Een assertief iemand
Ervaring op het gebied van marketing/ commercie
Commercieel vaardig (eventueel bestuurlijke ervaring)

Inzet 1 a 2 uur per week (schatting) met o.a. ideeën uitwerken, communicatie, adviseren enz.

Wat krijg je er voor terug:
Een heleboel dankbare honden en nieuwe eigenaren.
Een actief bestuur, die allemaal de zelfde passie en drive hebben met honden.
Leuke ervaring op allerlei gebied. Zeker als het gaat om bestuurlijke zaken en gedrag en rassen van honden.