);

Millie is een Stafford pup en bij Alert geboren. Millie haar moeder is zeer hoog zwanger bij ons in de opvang gekomen na overlijden van haar eigenaar. Dezelfde dag beviel Toos van Millie. Er was maar 1 pup omdat er wel aan geboorte beperking was gedaan maar Millie wilde toch graag het levenslicht zien! Omdat Toos zo vol moederliefde zat werd Millie bijna kaal gepoetst. Al snel hoorde wij dat rottweilerpup Mollie van 5 dagen ouder een pleegmoeder zocht en zo doende kregen wij een samengesteld hondengezin. Moeder Toos heeft inmiddels een nieuw tehuis gevonden maar is wel te zien. Pleegzus Mollie heeft ook een fijn tehuis gevonden en nu Millie nog. Millie is een pittige actieve pup erg goed met mensen en andere honden maar zoals altijd bij staffords is er geen garantie dat ze goed blijft gaan met andere honden. Moeder Toos en haar vader zijn beide wel erg goed met mens en dier. Millie vind het geweldig om op puppycursus mee te doen. Wij verwachten van de nieuwe eigenaar ook dat deze zeker 20 lessen op een hondenschool gaat volgen. Zodat beide een goede start maken. Millie gaat graag mee in de auto, is kinderen vanaf 8 jaar gewent, groeit in huis op met andere honden. Ze is de bench gewent. Ze kent de hondentaal goed maar kan wel wat opdringerig zijn in het vriendjes willen worden met alle honden. . Millie is zeer open, ondernemend en niet snel bang. Denk je dat je Millie een fijn leven kan bieden? Mail dan snel. Lijkt het op papier een leuke match dan zien we u graag. Millie gaat niet gelijk mee naar huis op haar eerste date.   Ze heeft een samenlevingscontract mee en gaat op proef mee naar passende baasjes. Uiteraard is Millie ontwormd, vlo vrij, gechipt en geënt plus getitterd.