De opvang is kleinschalig en we hebben per keer maximaal drie honden in de opvang.

Als de honden bij ons in de opvang komen, willen we de hond eerst zo goed mogelijk leren kennen. Als blijkt dat er medische problemen zijn, zoeken we dit uit. Als de hond gedragsproblemen heeft, dan willen we dit zo goed mogelijk analyseren en met de hond trainen. Maar ook “probleemloze” honden willen we goed leren kennen. Alleen zo kunnen we daarna op zoek naar geschikte nieuwe baas, zodat er een grote kans is op een goede match.

Heeft u interesse in een van de honden, neem dan contact met ons op. De honden mogen niet meteen mee. Meestal is er een eerste kennis making op ons trainingsveld of in het bos. We kijken of er een klik is, denken er aan beide zijden nog een keer goed over na en als het een passende match is mag de hond op proef mee. Onze honden worden geplaatst met een contract, zijn ingeënt, ontwormd en ontvlooid.

Wij trainen onze herplaatsers, nemen ze mee naar het bos, de stad en winkels in.  Op onze fb pagina vind je div. filmpjes.

* bij de foto’s betekent dat de honden nog niet plaatsbaar zijn