Onze eerste wens was om speeltoestellen voor de hondenspeeltuin te realiseren. We mogen naast het speel/uitrenveld nog een veld gebruiken. Met vereende krachten hebben we al een heel groot deel gerealiseerd.  Wat nog wel leuk zou zijn om te hebben is iets van een tunnel of een duiker, waar de honden door heen kunnen.

Tevens zijn we bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor het inzetten van voorleeshonden. Mensen die ons volgen op Facebook hebben kunnen lezen, dat we daar onlangs een kort project van gedaan. Wij zouden dit graag structureler willen doen en de scholen ook. Echter dan moet er goed gekeken worden naar verzekering, certificering van de honden etc.

Onze grootste wens is een eigen opvangcentrum met heel veel verrijking voor de honden maar ook voor mensen. Zodat men gewoon een kop koffie kan komen drinken tussen de honden. ( uiteraard alleen met de honden die daar geschikt voor zijn) Maar waar men ook terecht kan voor hondenvragen.

wensenlijstje:

Beloningsvoertjes (trainingsworsten)

Hondenschrokbakken

Snuffelkleden

Fatboy/ zitzak

T shirts ontwerpen en laten drukken

Bodywarmers ontwerpen en drukken (deze hond, met een pijl, zoekt baas)

Bestelauto om de honden te vervoeren naar de dierenarts en bos enz..

2 professionele vangstokken

Terrein gelegen in of rondom Apeldoorn om gedragstesten te kunnen uitvoeren

Wensen qua hulp van vrijwilligers hebben we met name op gebied van:

Videobewerkers