Zaterdag 15 september van 14.00 – 16.00 hebben wij een speed date middag. Een mooie kans om kennis te maken met het werk van Stichting Alert en de huidige honden van de stichting: Suus, Mattie, Storm en Ginny.

De opvanghonden zijn te zien op het uitrenveld. Het is aan hun of ze contact willen maken of niet. Daarnaast bepalen de Alert vrijwilligers wie het veld op mag en met hoeveel personen. Dit om het voor de honden handelbaar te houden. Het veld is 65 x 25 mtr groot dus voldoende mogelijkheid voor de honden om afstand te houden als ze geen contact willen maar ook voldoende mogelijkheid om ze vanaf de buitenkant van het veld te aaien als ze wel willen knuffelen.

Dit vindt plaats rondom ons uitrenveld aan de kopermolenweg in Wiesel tussen nr 10 en 12. Let wel er gaat geen enkele hond op dat moment naar een nieuwe eigenaar. Daar nemen wij namelijk rustig de tijd voor.

Het is voor ons prettig dat je je even aanmeld, vol =vol namelijk.

Parkeren aan de kant van de oneven nummers ajb. Er is koffie/thee/ ranja met koek. Er is geen toilet! Eigen honden meenemen naar het uitrenveld is niet toegestaan.