Hulp is altijd welkom!

Denk na het opruimen van uw kledingkast even aan ons: wij hebben 2 kledingcontainers staan. Denk er aan de kleding moet in afgesloten zakken zitten en heel en schoon zijn. Ook schoenen zijn welkom. Knoop ze wel even aan elkaar.

kledingcontainers

Als u stichting Alert met 10 euro sponsort, krijgt u een Ehbo setje kado inclusief een handige tekenkaart.

Word donateur via onze webshop

Indien u ons wel financiëel wilt steunen, maar dit liever niet via de webshop doet, kunt u uw gift overmaken op  IBAN NL47INGB0005431174 op naam van Stichting Alert Hondenopvang.

Al het geld komt ten goede aan onze opvanghonden. De stichting heeft geen winstoogmerk en zowel het bestuur als alle andere vrijwilligers doen alles op vrijwillige basis en krijgen alleen een vergoeding voor de gemaakte kosten.

Behalve financiële steun, kunnen we ook altijd extra handen gebruiken:

• Bij de training van de opvanghonden kan Yvette vaak wel wat hulp gebruiken. De hulp is uiteraard afhankelijk van de trainingsbehoefte van de betreffende hond. De ene keer betekent dat het meedoen met een van de honden met een les, de andere keer is alleen de aanwezigheid van iemand al voldoende.
  • Behalve bij de training zijn er altijd genoeg huishoudelijke bezigheden in de opvang waarbij hulp welkom is. Denk bijvoorbeeld aan schoonmaken, onderhoud aan materialen of het vullen van de voerkongs.

Doneren van goederen:

• Naast de praktische hulp zijn we altijd op zoek naar spullen als dekens, halsbanden, riemen, benches en schoonmaakmiddelen. Spullen die we niet zelf kunnen gebruiken, verkopen we en de opbrengst wordt gebruikt ten behoeve van de opvanghonden.

Kijk maar even op ons wensenlijstje:plannen-en-wensen

Daarnaast zijn we op zoek naar nieuwe bestuursleden. Kan je je vinden in de doelen van onze stichting en wil je je talenten aanwenden om ons te helpen, neem dan contact met ons op.