Hondenschool Alert stelt haar VUURWERK HAND-OUT ter beschikking aan Stichting Alert!

Vuurwerk angst voorkomen is uiteraard nog beter als genezen!

Hondenschool Alert gelooft niet in groeps vuurwerklessen, omdat de kritische afstand voor elke hond anders is. Hondenschool Alert geeft wel privéles en stelt dus deze hand-out ter beschikking.

Wat kunt u verwachten van de Hand-out:

Waarom zijn honden bang voor vuurwerk.  Waar zijn ze dan bang voor?  Hoe herkent u angst? Hoe bouw je een training op en wat als training niet helpt? Hulpmiddelen, medicatie van fytomiddel, homeopathie tot regulier middel komen ook aan bod. Uiteraard met de nieuwste inzichten.

Wie de komende 14 dagen een donatie overmaakt aan de stichting (minimaal 5 euro) krijgt de hand-out van de vuurwerktraining gratis als dank voor de donatie.  Let wel vermeld je e-mailadres bij de betaling anders valt er niets te sturen!

Stichting Alert Hondenopvang en Herplaatsing.
Training en Opvoeding van Herplaatshonden
IBAN NL47INGB0005431174 op naam van Stichting Alert Hondenopvang. Vergeet je email adres niet te vermelden!!